zondag 15 november 2015

Geinspireerd door een gebroken wit dessertschaaltje, een kapot theeglas en Vincent van Goghs wolkenpartijen

Margietjes dansen in de wind
Daisy's dansing in the wind
 30-30cm
Net als vele kunstenaars ben ook ik geinspireerd door mijn landgenoot
Vincent van Gogh
welke opgroeide zo'n 20 km bij mij vandaan
13,5 inch square
Just like many artist I'm inspired by countryman
Vincent van Gogh
he grow up just 15 miles from here
 Close-up foto's
close-ups
 waarin je goed kan zien dat de glazen bladvormen
here you see that peaces of glass falling in those shapes
 mooi passen bij het geheel
fits nice in this peace
 oh wat hou ik van dit ambachtelijke werk
I just love this craftwork
want elk steentje wordt handmatig gekapt.
Behalve enkele van de bloemblaadjes,
welke zo gebroken uit de val te voorschijn kwamen,
en mij zo inspireerde.
Ik voed me met de vrolijkheid
welke al deze vele kleuren
me geven.
Every stone/peace of glass is cut by hand
exept the clear leafshapes
the came like this out of the fall of my teacup
and they inpired me.
I feed myself with the happyness
that those colorscenes
gives me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten