zondag 24 juni 2012

Open deur dagen 2012

Onze school had afgelopen week opendeur dagen. Vele bezoekers bezochten dus ook onze mozaiekklas en genoten van al het schoons dat was tentoon gesteld. Nieuwe leerlingen konden zich vast inschrijven en wij werken ondertussen aan onze werken. Toch zo nu en dan gaven we uitleg en lieten enthousiastelingen eens ons hamertje vast houden en zelfs een steentje slaan. Vele leerlingen proberen hun werken af te krijgen dit jaar. Zo ook ik....de laatste loodjes dus. Gelukkig geniet ik telkens van het steeds mooier wordende werkje, en dus heb ik totaal geen last van die laatste loodjes. Het voelt meer aan als spijt.... dat het bijna weer 2 maanden vakantie is en onze school gesloten is...
maar gelukkig liggen dan mijn lapjes weer fijn te wachten.

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda,

    Je slaat de spijker op de kop... Zo voel ik het ook. Je kunt het ook zo zien, dat je in die twee maanden meer tijd hebt voor je eigen ontwerpen (quilten of mozaïeken).

    Alleen is het leuker om samen met iemand lekker creatief bezig zijn....

    Je hebt tweetal mooie blogs gemaakt, echt super! Ik geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen