woensdag 20 juni 2012

3-daagse workshop Byzantijns

We hadden keuze uit verschillende gezichten, mannen als vrouwen...
enkele beesten en verscheidene geometrische vormen.

 Mijn keuze viel op deze fijne geometrische afbeelding. En al lijkt het modern, het origineel is nog steeds te zien in een van de uit die tijd daterende kerken in Ravenna, Italië. Hierboven is het resultaat na 2 dagen werken.

 Naar 4 dagen werken ben ik nu over de helft. De kleurkeuze doe ik wat afwijkend van de foto.
Het geheel zal ongeveer 30cm in het vierkant zijn. Het orginele exemplaar in Ravenna is wel verschillende meters lang, en is omringt met geheel uit die tijd uitziende mozaieken.
Wat bijzonder is aan zo'n workshop, dat sommige van ons maken het zelfde mozaiek, maar door eigen kleurkeuze en invulling, krijgen ze allemaal een heel ander effect.

1 opmerking:

  1. hey mirandake
    ik was aan t googlen en kom zo op je site, wel grappig, was daarstraks nog aan jou aant denken... hoe gaat ie ? met je huis enzo ?
    ik heb geen kopje koffie maar een halve fles wijn al :-))))
    dikke knuffel
    tine

    BeantwoordenVerwijderen