dinsdag 2 september 2008

Even bijwerken




















5 opmerkingen:

  1. Hi Miranda, je kan met mosaik toch wel erg leuke dingen doen, ik vind je vensterbank erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Miranda, per toeval kom ik op je blog terecht, en zie gelijk dat je een hobby hebt die ik ook zo leuk vind. Helaas lang niks meer kunne doen ivm reuam aan handen. Maar hoop van de zomer weer te kunnen starten, door jou werk te zien, krijg ik gelijk weer inspiratie. Bedankt daarvoor, je maakt prachtige stukken, en ja, die vensterbank is prachtig. Lieve groeten van Jeany, een ollander die in deutschland woont. Ik heb 2 blogs, eentje is hobby blog. Ik ga een linkie van jou daar op zetten als dat mag. wil je graag blijven volgen. Dus cu by Brunnen? greetz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Mimmeke

    Ik heb jou stukje mozaiek in de Stadsfeestzaal van Antwerpen op mijn blog gezet....met een stukje van Gino erbij(doorklikken op zijn naam!)

    Kus van je zus...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog is dit van iemand Nederlands in Virginia. Leuk de mosaicen.
    Hartelijke groeten van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo

    Ben ook door toeval hier bij je aangekomen.
    Een heel leuk blog heb je.En die mozaieken zien er heel gaaf uit

    groetjes uit Oostenrijk, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen